این خبر توسط کاربر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان ارسال شده است!
مدیر عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان: یکی از مهمترین مشکلات آتشنشانان در کاشان موضوع ترافیک است مدیر عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یکی از مهمترین مشکلات آتشنشانان در کاشان موضوع ترافیک است.
۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۷ مهر - تعداد بازدید: 950 بار

به گزارش مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری کاشان، سعید کرمی با اشاره به مشکلات آتشنشانان گفت:  به طور میانگین روزانه حدود 400 تماس تلفنی با سامانه 125 آشنشانی کاشان صورت می گیرد و ماهانه به طور میانگین 220 مورد عملیات حادثه و حریق نیز انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه آتشنشانان می بایست طی 40 ثانیه  پس از اعلام حادثه از ایستگاه ها خارج شوند،هشدار داد: با توجه به مشکلات ترافیکی در برخی معابر شهر کاشان و اهمیت زمان طلایی رسیدن نیروهای آتشنشانی به محل حادثه، شهروندان با شنیدن آژیر و مشاهده  خودروی آتشنشانی با راه دادن به آن و مأموران راهنمایی و رانندگی می توانند به محض شنیدن صدای آژیر مسیر حرکت این خودروها را  هموارتر نمایند تا عملیات حیاتی و نجات بخش به سرعت انجام شود.

مدیر عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: وجود بافت های فرسوده و همچنین کم عرض بودن معابر امکان تردد سریع خودروهای آتشنشانی را در برخی محلات سلب کرده است به ویژه توقف  خودروهای شخصی در این معابر تنگ و باریک موجب می شود تا از حرکت سریع خودروهای آتشنشانی به سمت محل حادثه جلوگیری شود.

 کریمی افزود: سازمان توانسته با تهیه خودروهای نیمه سنگین تا حدودی مشکلات اینچنینی را برطرف کند ولی کماکان به همکاری شهروندان در رفع ترافیک نیازمندیم.

مدیرعملیات سازمان به محوطه سازی اطراف ساختمان های بلند مرتبه در برخی مناطق کاشان اشاره کرد و گفت: این فضاها مانع قرار گرفتن خودروهای  آتشنشانی در نزدیکترین محل به ساختمان های چندطبقه میشود و عملیات آتشنشانی را مختل می کند.

وی حضور شهروندان در محل حادثه  را یکی از معضلات عملیات دانست و بیان کرد:تجمع ضمن نرسیدن کارکنان در زمان کوتاه به محل، عدم تمرکز کارکنان و بروز مشکلات در مراحل امدادرسانی را به همراه دارد.

کریمی تأکید کرد: تصویربرداری از مراحل حوادث توسط شهروندان و نشر آن در فضاهای مجازی و حضور  در مراحل عملیات با توجه به تخصصی بودن کار، مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.

مدیر عملیات سازمان خاطرنشان کرد: آدرس دهی نامناسب شهروندان در حوادث باعث زمان بر شدن رسیدن به محل، سردرگمی کارکنان و درنتیجه دیر رسیدن به محل حادثه می شود.

وی در پایان خواستار همیاری و همکاری بیشتر شهروندان در زمینه امدادرسانی در مواقع رویداد حوادث شد.

 

 

برچسب ها:
ارسال به شبکه های اجتماعی:
تصاویر مرتبط
نظر شما درباره این مطلب:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
تازه ترین اخبار
افتتاح نمایشگاه عکس مستند گرمابه با حضور اکبر عالمی و محیط طباطبایی در کاشان سومین همایش امامزادگان و بقاع متبرکه فین برگزار شد صدور بیش از 80هزار متر مربع پروانه ساختمانی در سه ماه اخیر پنجشنبه های بدون خودرو در ایستگاه بهزیستی علت آتش‌سوزی در خانه طباطبائی مشخص شد اتصالی برق عامل حریق در فرهنگسرای مهر کاشان برگزاری نمايشگاه گروهي عکـس مستند ‍ حادثه انبار خانه طباطبایی‌ها کنترل شد/هیچ خسارتی به بنای تاریخی وارد نشد جشنواره "شهروندشاد، شهری بانشاط" در قاب نگاه مخاطبان "درختان سهراب" در ورودی کاشان ملکی با 19 میلیارد ریال اعتبار آزادسازی شد صنایع دستی کاشان روی دیوار گالری ۳۸۰ تماس در سه ماه اخیر با سامانه ۱۳۷ منطقه صورت گرفته است میوه فروشان سیار خیابان شهید بخارایی ساماندهی می شوند
پربازدیدترین اخبار
بزرگترین غار رستوران مصنوعی جهان در کاشان افتتاح می شود دومین جشنواره آموزش شهروندی توسعه معابر عمومی جزو اولویت های اصلی شهرداری منطقه سه کاشان است دومین جشنواره آموزش شهروندی از امشب به روی صحنه می رود مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری کاشان و سازمان های وابسته برگزار شد. نهضت جهادی آسفالت-اجرای آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر مراسم کوهگشت خانوادگی همراه با افتتاح سایت پاراگلایدر انجام شد دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سایپا کاشان به شهردار جشن بزرگ ریحانه النبی در کاشان برگزارشد بازار میوه و تره بار کاشان احداث شد
کاشان - خیابان اباذر - تلفن: 983155440055+
کلیه حقوق برای شهرداری کاشان محفوظ می باشد.
Powered By ParsPro.ir