تاریخ خبر:۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان مطرح کرد:

امنیت و کیفیت بالای سفر با تاکسیرا/ تاکسیرا از امروز در کاشان آغاز به کار می کند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان از آغاز به کار تاکسیرا با هدف ارتقای امنیت و کیفیت سفر خبرداد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، محسن عرفان در گفتگویی اختصاصی اظهار کرد: سامانه تاکسیرا از امروز در کاشان با هدف ارتقای امنیت و بالاتر بردن کیفیت سفر شروع به کار می کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه تاکسیرا با شعار “امنیت مسافر بر عهده ماست” به فعالیت می پردازد، تاکید کرد: کاهش هزینه، سهولت سفارش، گزارش مدیریتی، پرداخت مستقیم و الکترونیک  به وسیله کاشان کارت، امنیت و کیفیت بالای سفر از مزیت های این سیستم به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان با بیان اینکه بالغ بر 650 تاکسی گردشی در کاشان مجهز به کاشان کارت شده اند، یادآورشد: برای مرحله نخست این طرح   100 تاکسی اختصاص داده شده است که علاوه به کاشان کارت مجهز به نرم افزار ویژه تاکسیرا و ناوبران آموزش دیده هستند.

عرفان افزود: رانندگان تاکسی گردشی و بیسیم می توانند با ثبت نام در دفتر مخصوص این واحد و شرکت در کلاس های آموزشی،  کد ویژه این سرویس را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرهای کشور سامانه های مشابه این سامانه مشغول به کار هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکسی یک وسیله نقلیه عمومی است و دارای علامت شناخته شده است و با در نظر گرفتن پیشرفت فناوری و نیاز شهروندان به سرعت بیشتر در خدمترسانی، این سازمان نسبت به ارائه خدمات الکترونیک و به کار گیری سامانه تاکسیرا اقدام کرد .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان افزود: طبق دستور العمل مستقیم مرکز تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی کشور مبنی بر تغییر رویه سامانه های تاکسی بیسیم، این سیستم جای خود را به سامانه هایی مانند تاکسیرا می دهد و یکی از اهداف راه اندازی تاکسیرا جذب خودروهای 133 و تغییر کاربری آن هاست.

عرفان  با توجه به اینکه 500دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی کاشان نوسازی شده است، بیان کرد: تا پایان سال تمامی تاکسی های فرسوده از چرخه خدماتی کنار می روند و جای خود را به تاکسی های جدید می دهند.

 وی خاطر نشان کرد: شهروندان کاشانی می‌توانند برای استفاده از این سامانه با مراجعه به لینک http://yon.ir/taxira ،‌نسبت به دانلود اپلیکیشن اندروید آن اقدام کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکزی واقع در میدان 15 خرداد جنب ستاد شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن 55465588 تماس حاصل کنند.

عرفان یادآور شد، شهروندان می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به این سازمان  از طریق سامانه پیامکی۵۰۰۰۱۲۰۰۰   ارسال کرده ، یا به سایت http://kashantaxi.ir  و یا روابط عمومی این سازمان در میدان بسیج مراجعه کنند.

برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخــرین خبــرها
دومین گذر فرهنگ و هنر کشور در کاشان ثبت جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تقویم جشنواره‌ها گذرهای فرهنگ و هنر ویترین هویت شهرند اختصاص نیافتن ارز دولتی به کالاهای وارداتی آتش‌نشانی ظلم به مردم است کودکان کاشانی گردشگری با طعم کتاب را در پایتخت کتاب ایران تجربه می کنند بیش از 2400 متر مربع بهسازی کف فرش خیابان میرعماد رونمایی از گذر فرهنگ کاشان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد آغاز فاز نخست پروژه زیرگذر بزرگ شهر آسفالت بیش از 200هزار مترمربع از معابر منطقه پنج 150 نفراز رانندگان حمل و نقل بار درون شهری وحومه آموزش اطفائیه رافرا گرفتند