تاریخ خبر:۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خبر داد:

بیش از80 هزار تماس با سامانه 125 کاشان در 10ماهه اول سال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت : طی 10 ماهه سال جاری تعداد تماس‌های گرفته شده با سامانه 125، 87 هزار و 932 مورد بوده است .

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، محمد مسعود چایچی با اعلام این خبر افزود: گزارشات واصله در این مدت 1958 مورد بوده که 657 مورد از آن حریق و1301 حادثه به چشم می خورد.

چایچی گفت: بر اساس ثبت آمار تماس ها درسامانه 125، میانگین تماس  در روز 390مورد بوده که از این بین گزارش حریق وحادثه ، سوالات ایمنی و خدمات مشاوره ای شهروندان، مزاحمین تلفنی  وتماس های درخواست ویژه فعالیت دیگر سازمانهای امدادی و خدماتی بوده است.

وی توصیه کرد: شهروندان از تماس غیرضروری و ایجاد مزاحمت برای سامانه 125 بپرهیزند زیرا این کار در زمان وقوع حوادث و سوانح باعث تاخیر در دسترسی شهروندان به امدادگران این سازمان و اخلال در خدمت رسانی می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در پایان افزود: طبق ماده 641 قانون مجازات اسلامی مزاحمان تلفنی سامانه‌های خدماتی نظیر 110 و 125 که باعث ایجاد اختلال در خدمات رسانی به شهروندان در عرصه‌ های مختلف شوند مجرم شناخته شده و به سه ماه تا یکسال حبس محکوم می شوند.

 

برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.