تاریخ خبر:۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

‍ در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

ثبت و پاسخگویی بیش از 700 پیام مردمی در سامانه137 منطقه دو

‍ در سه ماهه نخست سال جاری ثبت و پاسخگویی بیش از 700 پیام مردمی در سامانه137 منطقه دو صورت گرفت.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان  با بیان اینکه سامانه137فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

احمد شاه بالایی تصریح کرد: از 772پیام رسیده طی فروردین ،اردیبهشت و خرداد سال97  تعداد126پیام در زمینه آسفالت، 90مورد آبگرفتگی ،87مورد تنظیف ،83 مورد جمع آوری زباله و مابقی  پیام ها  درزمینه های فضای سبز،ساخت وسازغیرمجاز،لایروبی  بوده که به بیشتر موارد رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.
برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.