تاریخ خبر:۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

مدیر اداره پایش و ارزیابی عملکرد خبرداد

نزدیک به سه هزار پیام ثبت شده در سه ماه نخست سال مبنی بر مباحث نگهداشت شهر

مدیر اداره پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری کاشان از ثبت 2939پیام در سه ماه نخست سال خبر داد.

سید رضامسچی با بیان این مطلب که شهروندان پیام های خود را از سه طریق شنیداری، پیام های صوتی و پیام های اینترنتی ثبت می کنند، گفت: بیشترین پیام ثبت شده در این سه ماه مربوط به آسفالت معابر بوده است.

مدیر اداره پایش و ارزیابی عملکرد در تحلیل پیام های ثبت شده گفت: در منطقه یک شهرداری با توجه به شلوغی و ترافیک معابر، بعد از آسفالت بیشترین درخواست ثبت شده مربوط یه سد معبر بوده، این درحالی است که در منطقه دو شهرداری پس از آسفالت بیشترین پیام های ثبت شده در این سه ماه مربوط به آبگرفتگی و آب افتادگی و نظافت محل بوده است.

وی گفت: در منطقه سه بعداز آسفالت، نظافت محل و در منطقه چهار و پنج آبگرفتگی و آب افتادگی بیشترین پیام های ثبت شده بعد از آسفالت است.

مسچی ادامه داد: شهروندان با ثبت پیام در این سامانه و بیان مشکلات و دغدغه های خود، کمک شایانی به شهرداری در زمینه شناخت، بررسی و برطرف کردن مشکلات  و در نهایت مباحث نگهداشت شهر می کنند.
وی افزود: آسفالت، نظافت، گذاشتن زباله، ساخت و سازهای غیرمجاز، سدمعبر، فضای سبز، پیشنهادات، تاسیسات و روشنایی، حمل خاک و نخاله از جمله موارد و درخواست های مردم است و شهروندان می توانند با شماره پیامک 10007000137و تلفن 137 مشکلات خود را با شهرداری مطرح نمایند.

مدیر اداره پایش و ارزیابی عملکرد در پایان گفت: باتوجه به نقش سامانه137 در مباحث نگهداشت شهر انتظار می رود شهروندان مشارکت پذیری بیشتری در مطرح کردن مشکلات و دغدغه های خود داشته باشند.

برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.