تاریخ خبر:۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

از ابتدای سال جاری تاکنون در منطقه دو

ثبت و پاسخگویی بیش از 900 پیام و درخواست مردمی در سامانه137

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 900پیام مردمی از طریق سامانه 137 این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

احمد شاه بالایی با اعلام مطلب که سامانه137فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.
وی تصریح کرد:سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.

شاه بالایی تاکید کرد: از 957پیام رسیده طی فروردین ،اردیبهشت ، خرداد  و تیر ماه سال97 ،تعداد160پیام در زمینه آسفالت، 90مورد آبگرفتگی ،108مورد تنظیف،99مورد جمع آوری زباله ومابقی  پیام ها  در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز ولایروبی بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.
وی افزود: طی این مدت 16350مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از925تن آسفالت  لکه گیری گردید.
برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخــرین خبــرها
تخریب و آزادسازی سه پلاک در منطقه دو شهرداری کاشان کاشت 16هزار مترمربع نشاء نتایج سومین دوره فراخوان طراحی المان میدان‌های کاشان اعلام شد بچه ها به شما قول می دهم امانت دار خوبی برایتان باشم جشنواره کتاب کاشان هر سال برگزار می شود بهسازی خیابان امام خمینی(ره) با 7200مترمربع آسفالت ریزی بیش از 4 میلیون مترمربع چمن زنی اجرای بیش از 9 هزار مترمربع آزادسازی در منطقه دو شهرداری کاشان دومین گذر فرهنگ و هنر کشور در کاشان ثبت جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تقویم جشنواره‌ها