تاریخ خبر:۱۳۹۷ دوشنبه ۷ آبان | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

مدیر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری کاشان:

دریافت ۱۵۰۰۰پیام سامانه ۱۳۷ و پیگیری تا نتیجه

مدیر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری کاشان از دریافت ۱۵۰۰۰پیام سامانه ۱۳۷ و پیگیری تا نتیجه خبر داد.

سید رضا مسچی به ارائه گزارش عملکرد یکساله حوزه پایش پرداخت و اظهار کرد:  از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال بیش از ۱۵ هزار مورد دریافت پیام های سامانه ۱۳۷ و پیگیری تا حصول نتیجه صورت گرفته است همچنین بیش از ۱۲۰۰ مورد نظارت و بازدید میدانی در این مدت انجام شده است.

وی مکاتبات با واحدهای شهرداری و سازمان های تابعه را بیشتر از ۵۰۰ مورد برشمرد افزود: رسیدگی به شکایات واصله از سازمان بازرسی ۷۷ مورد و رسیدگی به شکایت مردمی ۶۰ مورد و رسیدگی به درخواست‌های مردمی ۸۵ مورد بوده است.
برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخــرین خبــرها
شهردار در قبال کیفیت زندگی تمامی شهروندان مسئول است 🔘با قدرت ازشهردار کاشان و کارهای انجام گرفته حمایت می کنیم نظارت بر وضعیت 161 محل اسکان نوروزی کاشان 29 هزار متر طول جدول گذاری در منطقه 5 زیرسازی بیش از 255هزارمتر مربع از معابر منطقه پنج مقابل عظمت، ایثار و از خود گذشتگی معتمدین سر تعظیم فرود می‌آورم حضور مردم در صحنه راه حل عبور از تمامی مشکلات تشکیل شورای معتمدین توسط شهرداری ارزنده و حائز اهمیت است تقدیر و تشکر به مثابه مجیزه گویی نیست سایر دستگاه ها چون شهرداری به ظرفیت مردمی اعتماد کنند