ثبت و پاسخگویی بیش از 1850 پیام در سامانه137 منطقه دو

مدیرمنطقه دو شهرداری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1850پیام مردمی از طریق سامانه 137 این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه137فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه‌ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.

شاه بالایی تاکید کرد: از 1852پیام رسیده در 9 ماهه نخست سال97، تعداد392پیام در زمینه آسفالت، 111موردآبگرفتگی، 202مورد تنظیف، 214مورد جمع آوری زباله ومابقی  پیام ها در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز، لایروبی و سد معبر، آسیب های اجتماعی و حمل ونقل وترافیک بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

وی افزود: در این مدت 17هزارو350مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از975تن آسفالت لکه گیری گردید.